Monday, June 1, 2009

Morsdag!

Idag är det mors dag! Eller det var det igår svensk tid, men eftersom jag lever efter amerikansk tid så är det fortfarande mors dag för mig. Borde inte alla dagar vara mors dag? Jag tycker nog det. Gudrun Schymann skrev väldigt vackert om sin mamma på sin blogg idag, läs på http://blogg.schyman.se/. Jag har världens bästa mamma. Det delar jag nog med många andra människor i världen, dvs att ha världens bästa mamma. Min mamma ställer upp väldigt mycket för mig och mina systrar och jag är henne evigt tacksam för det. Jag hoppas bara att jag ska kunna finnas där när hon behöver mig. När man bor utomlands eller långt ifrån så är det naturligtvis inte lätt att alltid vara där, men jag hoppas väl på att jag kan ge tillbaka en liten del av det hon har gett mig och fortsätter ge. Jag hoppas att alla mödrar fick en riktigt bra mors dag idag! Det är ni värda.

No comments: